balQis Bintulu

My photo
-tempat yang paling tinggi di dunia-, Selangor, Malaysia

sEt dALaM miNdA !

February 18, 2012

buat si dia

harini balQis nak berputis, boleh?

|  tak boleh

tak kira,, nak jugak!  =P


saat mengenali dirinya,
diriku seakan bahagia,
tiada setitis mutiara jatuh ke riba,
kehadirannya mampu membawa cahaya

Hadirnya dalam hidupku
mampu mengubat hatiku yang pilu
mampu menghapus kenangan dulu
yang membiarkan aku terus hanyut dibuai rindu palsu

walau kekadang diri terasa bahagia,
namun derita juga kian menghimpit dada,
manik manik jernihku bertaburan seperti air hujan
hatiku berbicara,mengingatkan aku ini adalah ujian dari Nya..

aku sakit dan patah hati,
aku tak mahu berangan lagi,
aku nak lari dari semua ini,
Hingga aku temui cinta sejati

Aku ingin mencintai dan dicintai dengan redha-Nya
kerana disitulah akan hadir segunung rahmat -Nya

aku tahu aku bukan lah hamba yang sempurna,
aku berasa tidak sempurna tanpa cintaNya,
namun,tanpa cintaMu Ya Allah, hidupku lebih tak sempurna,
haruskah aku melupakan perasaan ku terhadapnya???

Ya Allah Ya Tuhan ku,
Kau berikanlah aku kekuatan untuk melupakannya
Kau bantulah aku menghapuskan ingatan ku terhadapnya
sehingga ku tahu bahawa dialah j0d0hku selamanya...
semoga Kau pertemukan aku dengan insan yang bisa membimbingku....

No comments:

mutiara kata dari tokoh Islam

ini pun best jugak :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...