balQis Bintulu

My photo
-tempat yang paling tinggi di dunia-, Selangor, Malaysia

sEt dALaM miNdA !

July 4, 2018

I AM BACK!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  moga sihat hendaknya para pembaca sekalian.

seriously i never thought that i would forget bout this lovely blog. my  sort of online diary.

by the way,  I am indeed the same person who is currently writing here. theorically.


tapi sesiapa yang baca blog ni dari awal penubuhan nya,  mesti dapat kenalpasti apa beza nya dengan penulisan sebelum ni.

jujur nya aku rindu diri aku yang dulu.  zaman aku mula nak up kan blog ni.  gigih pergi baca blog blog orang lain untuk dapatkan idea untuk blog post apa yang akan dikarang.  sekarang ni,  dalam otak aku cuma satu.

macam mana aku nak aktif kan semula blog ni?


No comments:

mutiara kata dari tokoh Islam

ini pun best jugak :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...